Stockholm

Igår jobbade jag från 10-14 sen drog jag direkt med pendeln till Stockholm och letade efter en rolig present till dina eftersom vi skulle fira henne. Mitt dummaste val den dagen var att ta på mig en kjol när det var extremt blåsigt och kallt ute. Jag bestämde mig för att leta efter ett par jeans men hittade inga jag ville ha och efter ett tag av letande hittade jag dessa 



De var supersköna och billiga, 150:- på H&M. Dock råkade jag köpa en förstor storlek pga orkade inte prova så noga så jag får lov att fixa en mindre storlek!

Fick skjuts från Tumba station av Kristan som kom och hämtade upp mig sen drog vi vidare till Dina och firade henne och kollade på vm matcherna, vi åt pratade och hade der allmänt trevligt. Valde sen att åka hem igen på natten för min säng var väldigt väldigt lockande just då haha och det är ett val jag defenitivt inte ångrar! 

Kommentera här: