Förståelse

När dagarna är såhär svåra så är jag tacksam för min tro på Gud och att han alltid finns där för mig och hjälper mig i svåra situationer är när jag inte orkar mera. Har dubbel smärta, innan hade jag mitt förflutna att försöka få ett avslut på och kunna lappa ihop gamla sår men nu har jag det gamla och ett stort nytt sår som kommer ta ännu mera tid att fixa och därför tackar jag Gud att han hjälper mig och ger mig styrka när jag inte har den. Jag lyfter upp honom i alla livets situationer och jag mår bra när jag mår dåligt om det ens låter logiskt. Visst jag gråter väldigt ofta och har en tyngd som inte vill försvinna men jag litar på att allt kommer lösa sig och att tyngden för eller senare kommer vara borta för alltid. För just nu är allt för det bättre även om allt suger skit. Vi har tid att fixa oss själva innan vi kan börja fixa oss och vårat förhållande, vem vet det kanske är slut mellan oss för alltid eller inte, bara Gud vet och jag litar på att det han gör det gör han för bådas bästa.





Kommentera här: