Frid från Gud

I fredags åkte jag till Västerås för att träffa Gabriel och grabbarna för att sen åka vidare med Nayab till Arboga. Denna helg har varit allt vad jag har behövt, jag har fått spendera en helg med massa bön, vänner och jag har lagt Gud i centrum. Allt är lagt i hans händer och allt är lugnt, äntligen! Jag har en frid i mig som jag inte kan förklara, allt jag känner är frid och att Gud har en plan för mig och mitt liv och att vad som än händer så fixar Gud allt till det bästa, jag har ingen smärta och oavsett om jag har det jobbigt så skrattar jag och ler som aldrig förut, Gud löser verkligen allt!

Gabriel gick upp tidigt idag på morgonen bara för att vänta med mig i 2 timmar tills min buss gick och det slutade med att vi missade den bussen som jag egentligen skulle ta så jag fick vänta ännu längre, 5 timmar rättare sagt men jag klagar inte för att Gabriel är en fin kompis, vi är väldigt öppna med varandra och vi kan skratta tillsammans åt de misstag vi gör och det blir något roligt utav allt det där jobbiga och dåliga. Han är fin vän! Jag har fina vänner!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kan du inte göra ett inlägg om hur du sköter ditt hår? :) det är så himla fint!

Kommentera här: