Interstellar

Rebecca kickade ut sin pojkvän i torsdags för att jag skulle få ha tjejmys med bara henne och lilla Nicole. Jag kan säga att det behövdes, att få komma bort hemifrån och få lite bebismys, underbart. Vad skulle jag göra utan henne egentligen, hon har alltid funnits där för mig när jag behöver henne och hon får mig att tänka på annat än mina problem. 



Efteråt valde jag att åka till Tullinge för att sova hos min syster under helgen, har inte träffat Hanna på två veckor och jag kände att det var dags. Vi gick på bio med Johan och tre andra av hans killkompisar och de valde filmen Interstellar
Den var 3h lång, den kunde vara seg ibland men annars var den bra, hade faktiskt inga förväntningar så det kanske var därför plus att vem kan säga nej till Matthew McConaughey??



Kommentera här: