Självhat

I flera år har jag kämpat med självhat och dålig självkänsla. Jag vet hur det är att se sig själv i spegeln varje dag och hata det man ser och vem man ser. Varje gång jag stod där såg jag mig själv kolla tillbaka men det inte var jag, det var en tjej jag inte ville vara. För första gången på länge kollade jag mig själv i spegeln och gillade mig själv och det jag såg. Jag har brister det är jag mycket väl medveten om men personen som kollade tillbaka på mig var äntligen jag, den jag känner att jag är. Trots mina brister vet jag att jag är jag och jag är bra! Är stolt över mig själv som har lyckats att på något sätt bli stark i mig själv, jag har hittat mig själv och jag vet vad jag vill göra med mitt liv och vad jag ska göra, nu gäller det bara att hitta orken! 



Kommentarer:

1 johanna:

skriven

OMG VI BORDE HA EN COMING OUT PARTY!!!!!! JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER ATT DU FINALLY FÅR SE DIGSÄLV!!!!!

Kommentera här: