Tillbaka i Uppsala

Är tillbaka i Uppsala igen och det känns konstigt, första dagen i skolan på fyra månader. Jag var nästan aldrig i skolan under december tid för att jag har jobbat hela tiden och hjälpt till med min systers bröllop så det känns konstig att sitta i skolan och inte göra någonting. Jag vill tillbaka till Stockholm, jag vill jobba och inte sitta still i skolan. Jag vill göra något. Har fortfarande inte vilat ut än vilket jag bör göra. I fredags gick jag ut med två från jobbet och det slutade med att mitt tågkort försvann och att jag missade sista tåget och behövde ta nattbussen hem och jag fick låna en av mina vänners SL-kort så att jag kom hem till Uppsala, skulle vara barnvakt på morgonen åt lilla Nicole, jag sov i alla fall 4 timmar den natten men det var värt det.





Kommentera här: